Jag använder för att sova Key Melatoni Defender 5 mg regelbundet varje kväll. För några veckor senare kom del av gamla svårigheter tillbaka. Jag somnar bra men vaknar efter 3 timmar. Somnar om så småning om för att vakna igen varje timme fram till morgonen. Ska jag öka dosen eller?
User:
Jag har ökat sjävmant dosen till 2x5 mg Melatoni per kväll. Är dosen för stor?

User:
People living in Sweden may have bigger problems in summer time, because auf the long long days, you have in the North.

There is a new method to avoid the problem you described. You can take 1/2 a tablet when an hour before going to bed and 1 tablet when you go to bed. The dose pretty much depends on your very personal need. Can you tell me how old you are?

Best,

User: KeyMelatonin.com
Automatisk översättning:
Människor som lever i Sverige kan ha större problem i sommar eftersom auf de långa långa dagar, har du i norr.

Det finns en ny metod för att undvika problemet du beskrev. Du kan ta 1/2 tablett när en timme före sänggåendet och 1 tablett när du går till sängs. Dosen ganska mycket beror på din mycket personliga behov. Kan du berätta hur gammal du är?

Bästa hälsningar,

Jag är 66 år gammal (66 kg) och tagit melatoni ca 2 månaders tid.

User:
Then taking 1,5 ot even 2 tablets is ok. But please try the method I described before.
Best regards,

Automatisk översättning:
Sedan ta 1,5 eller till och med 2 tabletter är ok. Men du prova metoden jag beskrev tidigare.
Bästa hälsningar,

To answer you have to type the email address you used to ask the question
Email
Response

Share |