April / 2011
My boy-friend suffers from gluten intollerance. Can you garantuee that your products are gluten free?
Users: bibi ( 22/04/2011)

L.s.
Helaas ben ik niet in staat te oordelen over Uw melatonine. Nooit aangekomen dus een oordeel kan ik niet geven. Uiteraard wel betaald. Men kan echter niet garanderen dat het product door de douane komt.
Kennelijk is er een soort import verbod. helaas.. zal ik maar zeggen. In Holland is slechts toegestaan 0.1 mg. Hoe veilig te bestellen? Mijn vrouw heeft dit middel dringend nodig i.v.m. een operatie.Hoe in deze te handelen? Gaarne Uw antwoord. Het bedrag is niet groot maar toch

Users: P.van der Vliet ( 20/04/2011)

Por que a Melatonina é proibida no Brasil pela Anvisa ,minha Médica Diz que todo ser humano deviam toma-la! Eu tomo a 1 ano e não fico sem ela eu compro nos USA...Dia 1 de Maio viajo pra Europa,Portugal,Espanha,Barcelona,Roma e Paris onde posso compra-la?
Users: maria conceiçãor. silva ( 20/04/2011)

L.s. De door ons bestelde melatonine 3.mg. is nooit aangekomen. Wel betaald. Verschillende antwoorden zoals shipd e.d. of uiteindelijk door regelgeving nederland in beslag genomen. In ieder geval zeer warrig en geld kwijt. Niet te traceren en maar afwachten. Zeer vervelend!
Users: M.H.H.Westerveld ( 20/04/2011)

i have REM sleep behaviour disorder
what product would help?

Users: phil ( 06/04/2011)

I have a question about Key Malatonin Defender.
The test rekommend that product - Is it also a good product to get a nice sleeping in the night?
Before the test my plan was to buy Key Melatonin Night but now I don`t know....

Users: Anne-Lise ( 01/04/2011)

N° of pages in archive: [ 1 ] [ 2 ]

Did not find the answers you were looking for? Enter your question

UserEmail
The user-name you chose will be visible for everyone in the forum. You can also use a nickname or leave it blank. The email provided by you will only be used to communicate the answers.

Question

Due to numerous intrusion attempts via automated software we ask you to manually enter the verification code you see in the box: